با این روش می توانید حتی برای کسب درآمد استفاده نمایید
کاری که بساری از سایت ها انجام میدهند
فالوئر ایرانی و کاملا واقعی بگیرید
(با یوزر های ایرانی)


اگر هنوز باور نمیکنید با ما همراه باشید.شاید شما در سطح اینترنت سایت ها و یا نرم افزار های زیادی را برای افزایش لایک و فالوئر دیده باشید اما مشکل بیشتر انها این است که فالوئر ها ایرانی نیستند.اما با روشی که امروز برایتان قرار داده ایم شما می توانید براحتی روزانه 1K فالوئر بگیرید آن هم با یوزر های ایرانی و کاملا واقعی!
شروع آموزش :
فقط کافیست نرم افزار فالوئر بگیر رو از لینک پایین دانلود کنید و بروی گوشی خود نصب کنید.وارد نرم افزار شده و به اکانت اینستاگرام خود وصل شوید.بعد روی 1+ کلیک کنید تا یک سکه به شما اضافه شود شما برای گرفتن 25 فالوئر باید 50 سکه دریافت کنید برای راحتی کار میتوانید روی فالو خودکار کلیک کنید تا نرم افزار بصورت اتوماتیک برای شما سکه دریافت کند.بعد از اینکه سکه ها به حد معین رسید وارد قسمت فالوئر بگیر شوید و فالوئر بگیرید. به همین راحتی....!


لینک دانلود نرم افزار فالوئر بگیر:



منابع:
اینستاگرم یا اینستاگرام (به انگلیسیInstagramشبکه اجتماعیهمرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک،توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.[۱]


کلمات کلیدی: